Login Retreive lost passwordRegister
Search

Forum Index / NL Forum / opslaan + nieuw leeg form.

[ This topic is solved ]

Jelle 27 March 08 / 17:22  
Voor een website waar meerdere records achter elkaar toegevoegd moeten worden, zou het handig zijn als het mogelijk was om direct een leeg formulier te krijgen nadat het vorige is opgeslagen. Is dat mogelijk zonder een redirect in onSaved te stoppen? Ik heb al wel gevonden hoe het formulier getoond kan worden na het opslaan (de functie die onSaved aanroept fralse laten returnen), maar nog niet hoe ik alle velden leeg kan maken.
Heeft iemand daar en suggestie voor?

Johan Wiegel (Admin) 28 March 08 / 12:41  
Hoi Jelle,

wat is de reden dat je niet met een header naar je forumlier terug zou kunnen keren?

Dat is nl de oplossing.

Jelle 30 March 08 / 22:36  
Terugkeren met een header kan inderdaad wel, maar heeft als nadeel dat je dan geen feedback geeft dat er iets gebeurd is. Maar ik kan het evt wel oplossen door in het lijstje dat ik er onder maak, recente entries een kleurtje te geven.

Arian Stolwijk 06 April 08 / 16:09  
Kan je toch gewoon doen met een linkje... of met een javascript popup waarna je direct wordt doorgestuurd. Of met een header die je 4 seconden laat wachten... en dan doorstuurd..