Mij niet!. FormHandler (het formulier) moet geflushed worden om de afhandeling te regelen (validatie etc) als jij naar een andere pagina submit, kan het formulier niet meer geflushed worden en werkt een en ander dus niet meer.
Ik wil vanuit mijn form een pdf genereren op basis van een aantal selectievelden: klant, startdatum en einddatum (gebeurt middels FPDF tool)
Echter ik wil niet dat de pdf uit mijn applicatie vliegt en er geen menu meer zichtbaar is, dus de PDF moet automatisch geopend worden in een nieuw venster zodat geprint en weggeklikt kan worden.
Daarom leek target=_blank mij de oplossing
ook al geprobeerd:
location(header:) en window.open maar zijn in deze ook geen oplossing
Zoals Johan al aangeeft is het absoluut noodzakelijk om na een submit terug te keren op dezelfde pagina, het FormHandler object controleert of er is gePOST en voert de eventuele validaties uit en roept de callbackfunctie aan. Alleen een target _blank zou gewoon moeten werken, mits je maar in hetzelfde PHP bestand terecht komt en het formulier kan worden uitgevoerd.
Waarom kies je er niet voor om het bestand via een header() uit je callbackfunctie naar de client te sturen? Ze krijgen dan de optie om het document op te slaan of te openen.
Wil je het tóch naar een andere PHP pagina sturen: werk dan via de normale $_POST variabelen in je doelbestand en neem voor lief dat je de validaties uit FH niet kan gebruiken.